12 lutego, pięcioro uczniów naszej szkoły (w tym troje członków naszego zespołu MiłośnicyAngielskiego), wybrało się na miesięczny wyjazd do trzeciego, największego hiszpańskiego miasta – Walencji. W czasie pobytu za granicą zdobywamy doświadczenie zawodowe, będące dużą wartością na rynku pracy. Zgodnie z podziałem Julia Jankowiak+Adrian Latusek, Laura Bela+Jakub Siecla, Bartosz Wciórka pracujemy w następujących restauracjach: Portolito […]
Słówka, które brzmią tak samo lub bardzo podobnie, a pisze się je inaczej i mają inne znaczenia to HOMOFONY. Dla przykładu polski homofon to np. smok-smog lub może- morze. A teraz kilka przykładów w języku angielskim: – meet (spotkanie) – meat (mięso) – cue (wskazówka) – queue (kolejka) – sea (morze) – see (widzieć) – […]
1.How many cars do you have in your garage? – Ile samochodów masz w swoim garażu?How much sugar do you use? – Ile cukru używasz? Oba powyższe zdania są poprawne. Zostały napisane zgodnie z prostą regułą. Do rzeczowników policzalnych używamy „many”, a do rzeczowników niepoliczalnych „much”. Rzeczowniki policzalne + manyRzeczowniki niepoliczalne + much 2.Bored – znudzony He was bored during […]